HTML

mormogok

2012.12.02. 05:23 rokafi

Döbbenten ülök a monitorom előtt.

Ama bizonyos "nagy" rendszerváltás előtt, még az úgy nevezett "átkosban" azt mondta egy kolléganőm nekem - ne mondd el senkinek, hogy zsidó vagy, mert bajod lehet belőle. Micsoda?! Teljesen felháborított az állítólag jó indulatú figyelmeztetés, mert akkor úgy gondoltam, a 20. század végén ez lehetetlen. A félelem nem jó tanácsadó - feleltem, bár magamban azt gondoltam, eszméletlen milyen badarságokat gondolnak egyesek..

Azután 5 évre rá, apámat a testvéreim a római katolikus vallás szerinti misével búcsúztatták el. Édesapámat! Aki megjárta a poklok poklát, a koncentrációs tábort, és aki ott is megmaradt a leghumánusabb Embernek. Így nagy betűvel. Sokan köszönhették neki az életet, nem csak mi hárman, a gyerekei. Miért szégyen a származása?! Egyszerűen fel sem foghattam..

Pár évvel ezelőtt egy fővárosi barátom mondta, meglátod, nagyon jobbra tolódott itt minden, aki teheti, az menekülni fog, hamarosan félni kell sokaknak az országunkban. Eleinte hitetlenül hallgattam - a fenti előzmények ellenére nem akartam elhinni, hogy igaza lesz. De egyre inkább beigazolódni látszik. Ma már azt gondolom, aki nem veszi komolyan az intő jeleket, aki a szőnyeg alá akarja söpörni a tényeket, az nagyot fog hamarosan csalódni. Ez nem kommunikációs hisztéria, sajnos.

Mi történt? Nyíltan zsidóztak a parlamentben. Burkoltan és titokban eddig is folyt ez a gyalázat, mint az utóbbi híradásokból és riportokból kiderült a napokban. Ezért nem hördült fel azonnal minden ott ülő józan ésszel gondolkodó ember, a képviselőink. Miért csodálkozunk, ha az egyszerű választó fásult, ha a választottak, a prominens személyek süket füllel és némán tűrik a gyalázatot. Nem ez a szégyen?!

Napok óta követem az eseményeket az Interneten. Ma például az események folytatásaként egy békési asszonyt aláztak meg az utcán. Mivel nem vagyok már fiatal, ez év szeptemberében az is kiderült, gyógyíthatatlan beteg vagyok, mozgásomban eléggé korlátozott, nem tudok kirohanni és üvölteni, hogy NE!

EMBEREK - ÉBRESZTŐ! NEM SZABAD HAGYNI, ELÉG!

Döbbenten olvasom a cikkek, írások, utáni hozzászólásokat. Csak úgy süt belőlük a gyűlölet, szinte éget. Mint mindenben, ebben is a kettészakadt ország okol itt mindenkit, csak önmagát nem. Szemlesütve vagy összekacsintva, legyintve, egyet nem értve. Naiv vagyok? Lehet. De ebben az ügyben nincs helye egyiknek sem. Ha valami, ez megéri, hogy együtt ítéljük el ezt a gyomorforgató, embertelen és gyáva, aljas beszédet. Amit nem magyarázgatni kell, nem csűrni - csavarni, de örökre kiirtani az emberiség történetéből.

Ne lehessen büntetlenül gyalázni ma senki ember fiát!

Utólag írva:

Nem csitulnak a kedélyek, és az egyes hozzászólások gyomorforgatóak. Az is bizonyossá vált, hogy "..fasisztának, már vannak vicces vonásai - a komolysága is röhögtető." - elnézést, hogy előző beírásomból idézek, de mi igazolná jobban, mint a jobbikos Novák legutóbbi tette. Az is elszomorító, hogy egyesek azt hiszik, az helyénvaló, hogy pénzzel megváltható az aljasság - potom 100 ezer forint nem állítthatja meg őket..

Szólj hozzá!

Címkék: mormogok

A bejegyzés trackback címe:

https://ironiazona.blog.hu/api/trackback/id/tr964939054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása